خدمات رسانی ۲۴ساعته سامانه امور مشترکین شرکت آب و برق کیش

  • روابط عمومی شرکت
  • فروردین ماه 1403

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و برق کیش، با تشکیل ستاد نوروزی و از اواسط اسفند ماه 1402 شرکت آب و برق کیش نیز با برگزاری جلسات متعدد جهت برنامه ریزی های منسجم در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و گردشگران تلاش کرده است تا خدمات خود را به بهترین شکل ارائه نماید.

بدین منظور بخش امور مشترکین این شرکت به جهت رفاه حال کیشوندان و گردشگران عزیز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی به مشترکین عزیز خدمات رسانی کرده است.

در این ایام شرکت آب و برق کیش تلاش کرده تا با بررسی مداوم و کامل محدوده های مورد نیاز تامین آب، با ارائه خدمات شبانه روزی افت فشار آب ناشی از ازدحام جمعیت را در مناطق مختلف به ویژه پر ازدحام جزیره کیش مانند مدارس، هتل ها، کلوپهای غواصی، رستوران ها ، اماکن تفریحی گردشگری،  را با انعقاد ۵ قرارداد با تانکرهای توزیع آب در بخش خصوصی در تمام ایام نوروز تامین نماید.

بر این اساس جلساتی با مدیران مجتمع های مسکونی، اماکن پرتردد و هتلداران تشکیل شد تا در ایام نوروز و تعطیلات عید سعید فطر و پیک مسافر با ایجاد رضایت در مشترکان شاهد کمترین مشکلات در این حوزه باشد.

شرکت آب و برق کیش با بهره گیری از پرسنل مجرب در ایام نوروز و ماه رمضان به صورت شبانه روزی از طریق سامانه و تلفن پاسخگوی مشترکان و شهروندان بوده است.

شهروندان گرامی می توانند در صورت بروز مشکل یا کمبود آب و نیاز به آب تانکری سفارش خود را در سامانه 122 شرکت آب و برق کیش ثبت کرده و یا با امور مشترکین به صورت شبانه روزی با شماره تلفن  44070000-076 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است شرکت آب و برق کیش با 26 هزار مشترک در بخش آب و بیش از 48 هزار مشترک برق در ایام نوروز نه تنها به مشترکان خود از طریق شبکه توزیع خدمات رسانی کرده است بلکه توانسته به نیاز چند برابری جمعیتی در ایام نوروز به طور مطلوب پاسخ دهد.